201208253854.jpg  

首先祝我農曆生日快樂,接著迎接自己的國曆生日。

依照以往的慣例,我都會貼心地為「想表達心意但卻不知道送我什麼」的捧油,

寫一份list


今年的我翻翻去年的我,

發現兩年來的我其實沒什麼變,

唯一的是多的變少了,

少的知道自己要什麼了。


今年我只想要三樣東西:

唱片、後背包、健康的大家。


以後也請多多指教。


主圖是飆風甩尾小騎士


happy lunar birthday to myself in 08/25, and

happy birthday in 08/26.


I used to write a present list for my friends who want to buy

something I really need as my birthday gift.


I checked out my old list, however I found I don't change myself so much.

The little different is I want less than last year, cuz I know myself more.


This year, all I want is CD, Backpack, and People live happy.



送上無魚眼效果,但是我的臉自動魚眼化照片一張



IMG_6988.JPG  



 

arrow
arrow
    文章標籤
    birthday 生日 十九
    全站熱搜

    你亞哥 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()